استارتاپ فرهنگی

استارتاپی در حوزه تور مجازی

تور مجازی

یکی از روندهای اصلی در صنعت صوتی و تصویری که به سرعت در حال گسترش می باشد، استفاده از عینک های VR یا همان واقیت مجازی می باشد. شاید برای بسیاری از مردم این دوربین ها هنوز به عنوان وسایلی تجملی شناخشته شوند اما گوگل برای این موضوع هم یک راهکار جدید، ارزان و ساده را پیشنهاد کرده، پیشنهادی با عنوان Google cardboard که در آن این عینک ها به صورت مقوایی تهیه شده اند و تکنولوژی خاصی هم در ساخت آنها به کار نرفته است به طوی که میتوان آن را حتی در داخل نیز تولید کرد. تنها کاری که شما بایستی بعد از داشتن این عینک انجام دهید دانلود اپلیکیشن Google cardboard از گوگل پلی می باشد. این عینک با قیمت ۱۵ دلار عرضه شده است.

این تغییر نه تنها باعث افزایش رغبت افراد به استفاده از این تکنولوژی شده است، بلکه به تغییر ساختار بسیاری از صنایع منجر شده است. برای مثال استارتاپی فرهنگی TMVR – VR for India  با توجه به اینکه هندوستان کشوری پر از ادیان و مذاهب گوناگون میباشد دست به کاری خلاقانه زده است و در یک اپلیکیشن مکان های مذهبی مهم در این کشور را به صورت VR به نمایش گذاشته است. برخی از معابد در هندوستان میلیونها زائر را در سال به خود می‌بینند که این استارتاپ امیدوار است که بتواند به آنها خدمات تور مجازی ارائه دهد. این استارتاپ برای توسعه محصول خودش حدود ۵۰۰۰ عینک Google cardboard را در هتل ها و مراکز توریستی مرتبط نصب کرده است تا بتواند تمامی رویداد های مهم را پوشش دهد.

 

استارتاپ فرهنگی

استارتاپ فرهنگی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین مطالب

بالا