استارتاپ فرهنگی

تیکتس ، استارتاپ بلیت آنلاین جاذبه های فرهنگی

تیکتس

تیکتس ، استارتاپی در حوزه فروش بلیت آنلاین

در گذشته شرکت‌های قدرتمندی به وجود آمدند که یکی از علل موفقیت و رشد آنها مقاومت در شرایط سخت صنعت و بازار آ‌ن‌ها بود. شرکت اپل یکی از شرکت هایی بود که توانست با مقاومت بالایی که داشت در نهایت به موفقیت برسد اما همواره این نسخه برای پیروزی همه شرکت ها پیچیده نمی شود اتفاقا برخی شرکت ها باید توانایی تغییر و برنامه ریزی در شرایط بحران را داشته باشند و همواره در خود تغییراتی را ایجاد نمایند تا به موفقیت برسند.

شرکت تیکتس (Tiqets) نرم افزاری است که وظیفه ارائه بلیت آنلاین به رویدادهای مختلف را دارد و بلیت مربوط به هزاران جاذبه گردشگری در جهان را به مخاطبین آنها ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی بلیت مربوط به جاذبه فرهنگی مورد نظر خود را در کمترین زمان به صورت آنلاین اخذ نمایید.

تیکتس استارت‌آپی است که به‌طور مستقیم با موزه‌ها، مکان‌های سرگرمی و دیگر جاذبه‌های عمومی همکاری می‌کند تا برای افراد و شرکت‌های مسافرتی بلیت تهیه کند. دنیل شیجن، مدیر بازاریابی تیکتس می‌گوید این شرکت که در ۱۶ کشور مختلف فعالیت می‌کند، با تغییر مدل کسب‌وکار خود از یک “جمع‌آوری‌کننده API ” برای خدمات‌دهی به کسب‌کارها به فروشنده خدمات مستقیم به مشتری، توانسته به موفقیت برسد؛ اقدامی که در سال ۲۰۱۵ به رشد فوق‌العاده تیکتس منجر شد. این شرکت که با ۳۵ کارمند تمام وقت کار می‌کند، یک کسب‌وکار مشارکتی توزیعی هم دارد که به پخش محتوای مکتوب برای آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و دیگر بنگاه‌های مرتبط به امور گردشگری کمک می‌کند. همچنین تکنولوژی مورد نیاز برای مدیریت رزروسازی فوری از طریق موبایل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

شرکت تیکتس در طول ۳سال فعالیت جهش سرسام‌آوری داشته و موفق شده ۱۰هزار درصد رشد را ثبت کند. اما همه چیز برای این شرکت همیشه خوب پیش نرفته و از ابتدا در قامت یک تک‌شاخ ظاهر نشد.  در واقع این شرکت پیش از افتادن در جاده موفقیت، تا مرز انحلال رفته بود.

در دورانی که این شرکت به بحران خورد، آنها دریافتند که لازم است به عقب برگردند و راهبردهای خود را به سرعت اصلاح کنند و برای اینکه محصولی متفاوت عرضه کنند، نیازمند آن بودند که با سالن‌های مختلف قرارداد و ارتباط مستقیم داشته باشند. این تغییر باعث می‌شد که مشتریان بتوانند بدون مشکل وارد سالن‌ها شوند و بلیت فوری دقیقه آخری را تهیه کرده و روی گوشی هوشمند خود در اختیار بگیرند‌ و نکته جالب اینکه همه این تغییرات درست زمانی انجام شد که آنها در میانه یک برنامه سرمایه‌گذاری برای رشد بودند که شرایط سختی را ایجاد کرده بود. اما آنها شروع به تماس با سالن‌ها و تنظیم قرارداد کردند و از آنجا که در آمستردام مستقر بودند، کارشان را از موزه Rijksmuseum شروع کردند.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین مطالب

بالا