Notice: Undefined offset: 0 in /home/eghtesad/mag.eghtesadefarhang.ir/wp-content/themes/flex-mag/single.php on line 12

Notice: Trying to get property of non-object in /home/eghtesad/mag.eghtesadefarhang.ir/wp-content/themes/flex-mag/single.php on line 12

ارزش برای مشتری یا Customer value

یعنی تفاوت بین ارزش حاصل از داشتن و به مصرف رسانیدن یک محصول و هزینه هایی را که باید در راه کسب آن بپردازد. به عنوان مثال: مشتری تصمیم می گیرد که محموله پستی را از طریق کدام شرکت ارسال نماید؟ میزان پول، تلاش و هزینه های روانی که باید در این راه به مصرف برساند تا به ارزش های خاصی که به تصور خود به آنها دست می یابد با هم مقایسه می کند و آنگاه سازمانی را انتخاب می کند که ارزش و اعتبار بیشتری به او می بخشد.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین مطالب

بالا