در ادبیات فروش به تکنیک هایی گفته می شود که در زمان فروش یک محصول، مشتری را ترغیب به خرید سایر محصولات مکمل آن محصول می کند. مثلاً وقتی مشتری قصد خرید یک لپ تاپ ۲ میلیون تومانی را دارد و فروشنده او را مجاب می کند همراه با آن یک کیف لپتاپ هم بخرد.

در ادبیات فروش به تکنیک هایی گفته می شود که در زمان فروش یک محصول، مشتری را ترغیب به خرید سایر محصولات مکمل آن محصول می کند. مثلاً وقتی مشتری قصد خرید یک لپ تاپ ۲ میلیون تومانی را دارد و فروشنده او را مجاب می کند همراه با آن یک کیف لپتاپ هم بخرد.